آموزش های آنلاین

چرا نباید فهرست کارهای انجام دادنی تهیه کنید؟

یکی از راه هایی که برای افزایش بهره وری به افراد پیشنهاد می شود، تهیه فهرستی از کارهایی است که باید آنها را براساس اولویت ها مشخص کرده و انجام داد. اما اغلب افراد در انجام تمامی کارهای این فهرست ناموفق می مانند، به همین دلیل ما پیشنهاد بهتری را برای شما داریم.

 

فهرست کارهایی که نباید انجام داد

زمانی که شما کارهایی را که باید انجام دهید را فهرست می کنید، ممکن است برخی اتفاقات پیش بینی نشده ای رخ بدهند و یا به هردلیلی نتواند تمامی آنها را به انجام برسانید. به همین دلیل نوع احساس شکست در شخص به وجود می آید که فکر می کند برنامه ریزی هایش درست نیستند و رفته رفته از انجام این کار خسته شده و آن را کنار خواهد گذاشت.

بنابراین راه حل مناسبی که برای این کار وجود دارد، مشخص کردن کارهایی است که نباید انجام دهید. این روش توصیه وارن بافت برای افزایش بهره وری است. در این حالت شما کافیست کارهایی که انجام دادن آنها به جزء گرفتن وقت شما هیچ ویژگی خاصی ندارند را مشخص کنید و آنها را انجام ندهید.

با این ترفند ساده بدون اینکه نگران انجام دادن به موقع تمامی کارهای فهرست شده باشید، می توانید با خیال راحت کارهای خود را انجام دهید و در آخر ببینید که چقدر در زندگی و کارتان تحول بزرگی داشته اید.

در آخر باز هم اشاره می کنیم، تنها برنامه ریزی که در این حالت باید انجام دهید، حذف کارهای غیرضروری است.

چرا نباید فهرست کارهای انجام دادنی تهیه کنید؟
امتیاز شما به این مقاله؟
مقالاتی که شاید خوشتان بیاید

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.