آموزش های آنلاین
مرور رده

بازاریابی

آموزش ترفندها و استراتژی های بازاریابی برای برند سازی و افزایش فروش شرکت ها و کسب و کارها

3 دلیل برای استفاده از بازاریابی ایمیلی در کسب و کارهای کوچک

انجمن بازاریابی مستقیم که در سال گذشته گزارش کرده است که بیش از نیمی از تمام بازاریاب هایی که با آنها مصاحبه شده است، می خواهند بودجه اختصاص یافته به بازاریابی ایملی خود را افزایش دهند زیرا از اقدامات گذشته خود در این زمینه رضایت دارند.…

5 نکته برای موفقیت در بازاریابی دیجیتالی

مشخص کردن این که در این دنیای وابسته به تکنولورژی چه مسیری برای ایجاد آگاهی نسبت به برند و افزایش میزان فروش بهتر است، کار دشواری است. این بخش مهمی از کار بازاریاب دیجیتالی‌ای است که می خواهد محصولاتش را به صورت آنلاین عرضه کند.

اهمیت درک نیازهای خریدار

تقریبا تمام شرکت ها ادعای مشتری مداری دارند اما بسیاری از فروشندگان خود را با حجم بالای آموزش محصولی که در اختیارشان می گذارند به کارهایی می گمارند که محکوم به شکست است؛ چراکه در فروش اصل مهمی به نام درک نیازهای خریدار وجود دارد که باید به…

6 روش برای تاثیرگذاری بر تصمیمات مشتری

فروشندگان نیز برای کسب آرای دلخواه باید به شش اهرمی متوسط شوند که فرآیند تصمیم گیری مشتری را هدایت می کنند. این اهرم ها بر سیستم لیمبیک مغز که خاطرات، احساسات و بسیاری از عقاید کلیدی انسان را در بر می گیرند، تاثیر گذار هستند. پیام های…

4 نکته مهم در بازاریابی ویدئویی

وقتی صحبت از کسب و کار به میان می آید، حضور آنلاین قدرتمند اهمیت زیادی پیدا خواهد کرد. می توانید به شکل های گوناگونی برای کسب وکارتان نشانی تجاری ایجاد کنید اما ویدئو محبوبیتی بیش از پیش پیدا کرده و مردم مایلند که محتوایشان را از طریق ویدئو…